Julaften 2012

I år så har julen vært preget av sykdom, så blir ikke noen video av julegavene. Jeg legger ut noen bilder og en video av lillebror hvertfall:) Ble gira akkurat når vi skulle åpne julegavene, men ble veldig sliten rett etter så jeg sovnet :)

Jeg og Lasse fikk denne kule støvsugeren av mamma til jul^^ Som du ser på bilde så er det en Vampyr støvsuger.. Kanskje den har tenner?!

Gaven fra søte Ludvig <3 Kjempe fint smykke i en liten søt og rød boks <3

Fra søs^^ manikyr -sett,grønn øyenskygge og matt neglelakk top coat :) Akkurat det jeg ønsket meg! <3

Fikk masse andre gaver også som f. eks en søt dus rosa kopp med snop i, varmeteppe,røyk, sædcelle + eggcelle (bamser), strykejern..:D Kjempe fornøyd altså!

Fikk også en bamse av min kjære forlovede som jeg kan legge i micro’n og gjøre varm..  Men har ikke fått testet den ut enda da. Legger ut bilde av den i morgen..:D

Categories: Familie | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

