Stormskritt! HJÆLP!

Så, det er under 1uke til julaften.. Jeg har endelig alle alle julegavene pakket inn og klare til å bli fraktet til de stedene de skal:) Gleder meg ille til alle åpner gavene og blir glade for hva vi har kjøpt til dem:)

.-*♥*-.-*♥*-.-*♥*-.-*♥*-.

De siste dagene på jobben har også vært utrolig bra! Jentene er så utrolig snille og de inkluderer meg virkelig. Jeg får tilogmed julepresanger av de :) Og da må selvfølgelig de få av meg også. Så i dag rett etter jobb dro jeg og min kjære ned til Storsentret. Så nå er alle gavene til de søte jentene + Jan pakket inn og klare for å tas med på jobb i morgen:) Håper de blir glade for dem, fordi jeg kunne ønske jeg hadde alle selv.. Var sånn jeg tenkte litt når jeg kjøpte dem^^

Var den super snille kjæresten min som la ut for meg siden jeg ikke får penger før rundt den 20.des ♥  Jeg har heller ikke fått tatt noen bilder fra jobben, siden det er midt i julemaset og man har ikke tid..

Men, jeg har en vlogg til dere i dag^^

Categories: Randomz | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Stormskritt! HJÆLP!

  1. Anette

    Raringen ;-)

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

