Neglelakk? Hekta? Jeg? Neeeida..

I dag fant jeg ut at jeg ville lage skikkelige jule-negler.. Så da var det fram med alt man trenger til å legge neglelakk..

  • Neglelakkfjerner så jeg får tatt bort den gamle
  • base coat
  • farger man vil ha
  • top coat

Jeg begynte først med dette:

Fargene er: OPI’s «The spy who loved me»
H&M’s sølv
En french manicure pen

Sølvfargen er veldig pen og legger seg godt med to lag. men problemene dukker opp når du skal fjerne den igjen. Jeg prøvde å ta bilder av problemet, men det syntes ikke så da blei det et klipp..:)

Jeg ble ikke fornøyd med dette resultatet i det hele tatt så fjernet alt sammen og satt meg i tenkeboksen. Der satt jeg en stund også.. Så hentet jeg noen andre farger..

Farger brukt:
OPI’s «The spy who loved me»
Isadora’s «Creamy Nude»
Og en fler farget glitter som ikke har noe navn.

Denne ble jeg veldig fornøyd med så jeg la to lag med OPI’s rapid dry top coat. Og må si at jeg er veldig fornøyd med resultatet, selv om neglen på lillefingeren ble litt rar..:)

Categories: Reviews | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

