Julestemningen som avhenger av?

Jeg elsker min lille nissemann! Han har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Jeg kunne ikke tenkt meg å kvitte meg med han. Bare fordi han er nydelig og fantastisk! Hele julestemningen avhenger av at jeg har denne søte krabaten framme, og helst med meg rundt om i huset. Han sover med meg og alt^^ Jeg vet at det kanskje er veldig barnslig, men har ikke du noe som du absolutt må ha framme til jul? Jeg føler at han er så viktig for meg at ingen kunne fått meg til å ikke ha han framme!

Jo, jeg har endelig valgt hvor jeg skal være på årets julaften. Det er hos pappa :) Må si jeg gleder meg til å være hos pappa. Og hvis vi er skikkelig heldige så kanskje vi fortsatt har snø også :)

Gleder meg også til gavene selvfølgelig, selv om maten og tradisjonen er det som jeg gleder meg mest til! Ribbe, julepølse, sossiser, poteter, brunsaus.. Riskrem.. *dåne* Er så mye god mat man kan velge mellom til jul..:D Det er også mange som har lutefisk eller kanskje pinnekjøtt.. Så ja.. Mye rart man kan spise på julaften..

.-.-.-.-.

I år jobber jeg jo kanskje på julaften også, er ikke sikker.. Men da må jeg se «Reisen til julestjernen» og «Tre nøtter til Askepott» på dvd hjemme hos Pappa..xD

 

Categories: Familie | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

