Hvorfor?

Ja,vet det er samme bilde som i headeren ;)

Jeg har tenkt litt.. ja,kan tenke jeg også serru! Her er mine spørsmål som jeg håper en eller annen person i denne verden kan svare på.

Hvorfor lager vi trutmunn? Tror vi at vi blir penere av det?
Hvorfor skal vi vise fram så mye av puppene som mulig? 
Hvorfor tar vi bilder ovenifra? 

Jeg ser at 90% av disse «rosabloggerne» tar sånne bilder.. Med trutmunn,for mye pupp og oven ifra.. Så jeg hadde håpet at en av disse rosa-jentene kunne svare meg på det. jeg blir like fascinert vær gang jeg finner et bilde med alt på engang.  

Kan vær så snill noen svare meg på det?

Categories: Ventiliering | Tags: , , , , , , , , , | 4 kommentarer

Innleggsnavigasjon

4 thoughts on “Hvorfor?

  1. Anette

    ducklips er et rart fenomen… Og gutter liker vel pupper, uansett størrelse, har jeg hørt ihvertfall! :P

    • Min sin liker mine så gutter må jo like forskjellige størrelser..:P Ducklips har jeg jo vært borti selv..:P

  2. Anette

    Fordi de tror gutta liker det! Ovenifra for å unngå dobbel hake! ;)

    • åååja, da må jeg ihvertfall huske på det! men ellers skjønner jeg ikke hvorfor de fortsetter å gjøre det når gutter påpeker utallige ganger at de synes det er stygt..:P

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

