Hodet mitt eksploderer! WTF?

Så eh.. Vi tar dette stykkevis og delt :)

Jobb: Fantastiske dag på jobben! Er bare ekstrahjelp, men fy f@#n og jeg stor koser meg på jobb. Jentene + Jan som jobber der er super snille og de sier ifra om det er noe. Og den snille sjefen min roste meg opp etter ørene i dag og jeg ble så sinnsykt glad for at ho var fornøyd med jobben min i dag. Er flere av jentene der jeg liksom allerede kan skikkelig snakke med. Ho ene ho er bare rett og slett awesome! Ho gikk kledd i fullstendig typ 50-talls før. Og det må man jo ha litt guts for å gjøre. Ho ene møtte jeg først i dag, men ho bare smilte hele tiden..:)

Jeg lagde også bar-pynt til grav i dag, og en sammenplantning:) Jan som er «Sammenplantnings sjefen» han ble fornøyd virket det som :) Og det er jo kjempe bra! Jeg håper jeg får lagd flere sammenplantninger fremover siden det er utrolig givende. Fikk ikke tatt noen bilder, siden jeg vet ikke enda om jeg får lov. + at jeg hadde endel å gjøre :) Kjøpte meg også 2 orkideer i dag^^

Hjemme: Når jeg endelig kom hjem etter en grusom tur ute i kulden! Jeg fikk endelig pakket ut mine nydelige orkideer og plassert de^^ De er så vakre at jeg får nesten hakeslepp ♣ Så var det å pakke inn alle julegavene jeg hadde her, etter litt om og men så gikk det bra =)

Plutselig dukker mamma opp og sier at ho har kjøpt varmeovn til rommet mitt..:D Yay! Da fryser jeg ikke ihjel! Endte igjen opp på rommet til lillebror fordi det er der vi sitter når vi gamer CoD:BO2^^ Hysterisk morsomt noen ganger altså!

Så er alle dere ferdig med julegavene for i år?

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

