Tur/retur?

I dag har det vært enda en særpe-tur! Ikke fordi jeg skulle på jobb, men fordi jeg skulle jobbe (noe jeg elsker) da:) Jeg skulle bli med søsteren min fordi ho skulle jobb-intervju :) Så opp kl 08:00, gikk nedover til bussen rundt 09:05 ca. Så skjer det dere ser i vloggen min.

Når vi kom på storbyen så ble det jo litt handling, selv om jeg egentlig ikke brukte mye penger ;) Er kjempe fornøyd med kjøpene mine, men jeg fryser så sinnssykt at jeg irriterer meg over at jeg ikke har kommet meg i dusjen enda.. Må jo få opp varmen på en eller annen måte! Lasse er jo ikke her så ja..

Skal også prøve de sølv neglelakkene jeg kjøpte i dag, fordi det er jul. Og jeg digger sølv! Så egentlig gull først, men søsteren min overtalte meg til å kjøpe sølv siden jeg kommer ikke til å bruke gull så mye som jeg kommer til å bruke sølv:)

Så legger ut en review av den siden det er en H&M neglelakk så jeg forventer ikke mye av den for å si det sånn :)

-Mudkip out

Categories: Familie | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

