GIRA!GIRA!GIRA!

JEG GLEDER MEG SÅ ILLE! 

Gleder meg så sinnsykt til januar! Ikke bare fordi det er den mnd jeg har bursdag, men fordi det er den mnd jeg skal til Steinkjer! Oppover til den galeste delen av slekta mi♥ Bestemor fyller 80år den 12.januar og da er det selvfølgelig fest for denne flotte damen! Og jeg lover dere alt som skjer i Steinkjer vil komme på bloggen, kanskje ikke alt siden det er noen som kanskje ikke vil komme på internett ;)

Vi tar toget opp natt til fredag og blir der til søndags morgen :) Så blir kos med 12t på tog hver vei..xD Vi er fire personer som drar nemlig meg,Lasse, lillebror og Pappa! Pappa er det snille mannen som betaler tur/retur for oss :) Ellers hadde det ikke blitt noen tur :(

Jeg og Lasse skal tilbringe våres sove-tid hos Tante Sofie:) Så det blir koselig, kanskje gå en tur også:) Få tatt litt bilder så dere får se hvor vakkert Steinkjer er om vinteren! Er ikke til å tru altså:) Jeg er så gira som en sopp! En lykkelig rosa sopp med lyse rosa prikker på! :D *GLIIISE*

≈Θ≈

Har dere noe dere gleder dere skikkelig til?:)

Categories: Familie | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

