Det fine funnet i hagen!

Istad gikk mamma ut for å se om det snødde og selvfølgelig måtte jeg ut å se jeg også! Mamma gikk inn og jeg hørte noe krafse i de frosne bladene som ligger på bakken. Og jeg gikk for å se. Der ser jeg en helt hvit rådyr bakdel ;) Så jeg løp inn, grep tak i kamera og suste ut igjen for å ta bilder. Ikke så enkelt å ta bilder ut i mørke, vinter kvelder ;) Så jeg suste inn igjen for å hente lommelykta, og suste fort ut igjen med mamma på slep fordi ho ville jo se ho også! :o) Anyways, her er de to bildene som ble bra! :D

Så heldig at rådyret ble stående så lenge, selv om jeg lyste på det med en lommelykt:)

Categories: *Ingen Kategori*, animalz | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

