OPI: The spy who loved me <3

Her for litt siden når jeg var inne på KICKS i Sarpsborg så kjøpte jeg meg en ny neglelakk fra OPI. Nemlig fra den nye Bond-kolleksjonen, «The spy who loved me».

https://i1.wp.com/i1234.photobucket.com/albums/ff416/baizolus/thespywholovedme.jpg

Som vanlig tar jeg på basecoat, så to lag med farget lakk og så to lag til med topcoat :) ( Jeg tar også på et nytt lag top coat de dagene jeg bruker hendene mye)

  • OPI: Chip Skip Base Coat
  • Utvalgt farget lakk
  • OPI: Rapid Dry Top coat

Rød er en farge jeg normalt ikke ville valgt, men siden julen nærmer seg med stormskritt så falt valget på denne. Jeg trodde først jeg hadde valgt en med gullglitter, men neeida.. Jeg klarte å ta feil.. Så da blir det review på denne :)

Kosten er passe stor og passer akkurat til mine negler. (Jeg har ganske små negler synes jeg) Konsistensen på lakken er kjempe bra! Ikke for tykk og ikke for tynn. Fargen dekker med 1lag, men jeg tar alltid på to lag siden jeg alltid driver med et eller annet som gjør at jeg får noe skit under neglene.

Så jeg gir denne terningkast 6! :)

Categories: Reviews | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

