Lillebror = Awesomeness!

Lillebroren min er mye awesomeness i en person! Han spiller basket,gamer COD:BO2, irriterer vettet av meg og er glad i meg ♥ Så han er genial! Var på kamp 25.nov og han var kjempe flink scoret to 3’poengere og det er utrolig bra synes jeg!

Han spiller jo som sagt COD:BO2, og jeg skal si det en ting jeg. Han er svett altså. (les: skikkelig god) Han kan sitte inne på det rommet sitt med musikk som gjør at det dunker i hele huset, banne som en sjømann og allikevel være i et godt humør :)

Denne uken har jeg og Lasse sittet inne på lillebror’s rom og spilt med han. (Han på PS3 da, jeg og Lasse spiller jo på Xbox 360) Det var kjempe morro! Vi bannet som sjømenn  alle tre. Hadde til og med egen liten bolle til snusen siden det gikk veldig mye snus!

Men jeg vil da bare si: Jeg er utrolig glad for denne uka og jeg er glad i deg, lillebror♥

Categories: Familie | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

