Serr? Ingen Tittel?

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/67576_10150317867120451_2088753_n.jpgDette er Baltus Brun<3 Han er en hund av rasen Boxer :) Han er 5år gammel og er god som gull! Han liker å dra i båndet og leke, men hører alltid på deg når man sier nei. Og det er jo kjempe bra i seg selv. Har man noe god biter på seg så finner han de lett ;) Takk, Bente for at jeg fikk låne Baltus’n i dag ♥

≈Θ≈

I går skrev jeg på facebook at hvis det var klart vær ute så skulle jeg komme meg ut å gå meg en tur, og da skrev Bente at jeg kunne ta med meg Baltus hvis jeg ville. Og selvfølgelig vil jeg jo det :) Så avtalte alt med Bente og så bar det til sengs <3

I dag rundt kl13 så gikk jeg til Layla fordi vi skulle gå tur sammen siden jeg skulle ut på tur med Baltus^^ Så ble litt forvirring der da siden ho ikke er herfra byen og jeg presterte å glemme hvor de bodde hen. Så møtte ho på gamle Coop. Så var vi endelig på tur nedover for å hente denne vakre skapningen. La jo fort merke til at Layla ikke hadde noen vintersko så fant ut at vi måtte jo innom Tistasentret å se om de hadde noen fine vinter sko. Heldigvis så hadde de det! Da ble det bare å bytte sko.

Deretter var det å hente Baltus! Virket som han var overlykkelig for å komme ut. Virket som han skikkelig måtte tisse når vi kom ut. Ante ikke at det var så mye plass i en hund, men gjett om det er det. Han gjorde fra seg utallinge ganger og det var helt sykt at det kan komme så mye ut av denne hunden!

Turen var kjempe koselig uansett, fikk filmet han litt selv om han ble litt kokko noen ganger ;) Awesome dog is AWESOME!

Etter turen gikk vi til tistasentret igjen for å varme oss litt, så da satt vi oss på Le’Cafe og det var kjempe kos! :) Lasse kom å hentet meg samtidig som Vegard hentet Layla. Og det var jo greit :)

Vi kjørte hjem til Lasse fordi han skulle dusje og sånn etter jobb. Så ringte Pappa for å spørre om vi kunne kjøre han til butikken, siden det var typ -13 her. Akkurat når vi har kjørt opp den bratte bakken i Tisdær’n så gikk strømmen i halve Dær’n. Vi trodde det var bare gatelyktene, men det var det ikke :) Når vi kom hjem til pappa så fant jeg en behagelig plass foran «peisen». Og sa meg frivillig til å sitte «peisvakt» mens de var på butikken. Og jeg holdt bokstavelig talt på å sovne der :)

Dro hjem til ho mor igjen etterpå og der ble det lapskaus og en lunken dusj.. Etter det ble det litt Call of Duty: Black Ops 2:) Så nå har jeg heldigvis litt å skrive om på denne bloggen! Hvis det er noe spesielt dere vil lese mer av så er det bare å si ifra!:)

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Serr? Ingen Tittel?

  1. bentesen

    Hihi, fineste Bruno – han er herlig rar! Digger å rulle seg i løv og snø og vann ;)

    Takk for hjelpen :)

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

