Lasse sov over hos meg natt til i dag, og i dag tidlig (les: kl 09:15) så vekket mamma oss fordi vi hadde ikke våknet av alarmen til Lasse. Så Lasse suste ut og begynte å skrape bort is på bilvinduet. Jeg la meg ned og kom på I NEED REBULL!:P Så jeg dro på meg morgenkåpa og gikk ut, Lasse hev meg nesten inn igjen siden det var brått 13- ute. hihi.. men jeg måtte ha redbull så da måtte jeg jo ut..:P

https://i2.wp.com/i1234.photobucket.com/albums/ff416/baizolus/IMG_0482.jpg

Litt senere når mamma hadde sovnet fordi ho ble vekket tidlig så gikk jeg ut for å finne bar/sypress til kransen som skal på grava til bestemor og bestefar♥ Jeg fant en hel del  og fikk gjort ferdig underlag og lagt på litt mose.

https://i1.wp.com/i1234.photobucket.com/albums/ff416/baizolus/IMG_0484.jpg

I dag fikk jeg også julekalender av beste mammaen ♥

 

Categories: Familie | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

