Review: Call of Duty: Black Ops II

Utviklere: TreyArch
Utgivere: Activision

Platformer: 
Xbox 360
Playstation 3
Microsoft Windows
Wii U
Psp

Sjanger: FPS ( First-person shooter)
Modes: Single Player, multiplayer, co-op

≈◊≈

Sånn så jeg har sagt det, jeg spiller på Xbox 360. Jeg liker ikke playstation 3. Dette er min mening og jeg kommer nok aldri til å forandre på det uansett. Så hvis det er noen som finner min blogg og slenger dritt fordi jeg ikke liker playstation 3. Så BUZZ OFF!

≈◊≈

Så, here it goes! Jeg synes personling at dette er et veldig bra spill. Jeg har ikke spilt single-player fordi jeg synes det er grørr kjedelig. Men multiplayer delen er skikkelig bra. Nye våpen, kule baner og forskjellige typer game-play. Jeg selv har spilt Call of Duty: Modern Warfare 3 og det syntes jeg var kjempe bra, men Black Ops II var bedre altså. Selv om jeg savner UMP45 min altså..

Jeg har noen favoritt maps allerede:) Her er to av mine favoritter! :)
Linkzorz til en nettside med alle maps: «HER»

Dette er Drone! Som er i hjertet av Mynamar junglen, på innsider av en gjemt fabrikk. Veldig bra for snipers :)

Dette er Yemen! Dette er en by, men mange trange gater og det gjør at de er fine til de som ikke er sniper. Å gjemme seg bak en vegg og vente på en så bare hoppe fram.

Så dette var mine to favoritt maps fra Multiplayer på Bo2. Har blitt endel spilling så da blir jo selvfølgelig bloggen min litt forsømt i det hele.

Noen andre som har spilt CoD: Bo2 på Xbox 360? Legg meg gjerne til som venn: CharlieMudkip :)

Categories: Gaming, Reviews | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

