Pepperkaker! :)

I går tenkte jeg at jeg skulle være litt husmor! Og da tenkte jeg at pepperkaker på gi endel husmor-poeng! Så eh, ja..:) jeg brukte ferdiglaget deig fordi jeg turte ikke å lage min egen. Så her er mine pepperkaker!

Når du kjevler ut deigen så skal den bli så tynn som mulig, men det var ikke alltid jeg fikk til det, så noen av pepperkakene mine er litt tykkere enn andre :) Men de er sprø så da gjør det ikke noe!

Det har gått mange reklamer om denne lille saken, at den er så enkel å bruke at tilogmed unger kan bruke den uten mye stress. men jeg må si at selv om jeg satt den i varmtvann for å få det til å bli enklere. Så ble det ikke så veldig mye enklere. Så da må jeg si at jeg ville heller brukt Melis og litt konditorfarge :)

Disse med pynt på skal henge på juletreet, jeg må bare finne en måte å lage hull i den uten å ødelegge dem, siden jeg glemte å lage hull før jeg stekte dem..xD haha..  men dette bør jo gi meg ganske grei sum av husmorpoeng. Tror jeg ihvertfall ;) Det er ihvertfall en pepperkake til hver! :)
Lasse
Mamma
Lillebror
Søstra mi
Ingus
Bernt
og
Sølvester

Categories: Foodsez | Tags: , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “Pepperkaker! :)

  1. Søs

    Åh! Så søtt!

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

