31timer våken.. 21:00 lyset var av!

Hei,folkens!

Natt til Onsdag fant jeg ut at jeg skulle få snudd døgnet.. Og det var ikke bare og bare.. Jeg klarte hvertfall det til slutt la meg jo kl 21:00. Og det var så deilig å endelig kunne legge seg til å sove etter å ha vært våken i 31timer..

≈♥≈

Så jeg satt våken hele natt til Onsdag.. Så på tv,spilte CoD og så mer på tv:) Lekte også litt med Ingus :)


Kl 09 fant jeg ut at jeg skulle gå meg en tur.. Så her er en video som jeg filmet litt rotete mens jeg gikk tur^^


Som sagt i videoen dro jeg jo ned til byen og der var det jo mye fint å se på! Ble nye sko på meg og litt annet :)

Kubbelys og noe å ha lysene på^^
Sko fra Eurosko til 399,-

Julegaven til min kjære♥

Halden Brannvesen henger opp girlander så det blir klart til julegateåpning.. :)

≈♥≈

Vi var også på Svinesund i går, skulle kjøpe snus.. Men ingen av butikkene som vi var i hadde den snusen jeg ville ha, nemlig Catch Dry Lakris mini. Så det ble visst en tur til Nordby fordi der måtte de jo ha den for det var jo der jeg kjøpte den første gange, men der jeg kjøpe den hadde de den ikke i tårn, gikk til neste sted.. Nope, ikke der heller.. Det nest siste stedet vi går hadde de heldigvis den! Så da veit jeg hvor jeg skal gå neste gang..:D

Vi dro innom den store nye matbutikken også! Har vært der en gang før, men nå ville lillebror dra innom :) Vi kjøpte litt drikke og sånn.. Var også innom Elkjøp og Dag’s Marked på vei hjem derifra. På Dag’s fant jeg noen fine stener jeg kan ha rundt kubbelysene mine i adventstaken, og et duftlys som lukter som kanel ♥

Ringte mor og spurte om ho ville ha mat fra Søla og det ville ho :) Så ble mat derifra.. Når vi var ferdig med alt dette der, så var vel klokka rundt 19 -19:30 og da begynte jeg å slite.. Jeg ville så ille sove.. Men, kl 21:00 gikk jeg å la meg, sendte natta meld til min nydelige forlovede og sovnet på et blunk :)

≈♥≈

Nå skal jeg straks i dusjen og så på jobbintervju.. Så ja.. Håper alt går bra :)

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

