NerdGasm: Darksiders 2 Review

Darksiders 2: Xbox 360
(oppfølger fra Darksiders)

Dette er et «Hack n’ Slash» spill. Altså du klikker på knappene som en gal for å drepe motstanderene dine. Det er bare på «bossene» du må tenke litt ekstra når det gjelder kamper. I dette spillet er du en av «The four Horsmen», Pestilence, War, Famine, og Death. I det forrige Darksiders spillet så var man War, nå er man Death. Er noe annerledes som f. eks måten å komme seg fram på. Måten man takler ting på. Vegger, vollgraver man må over. Måten Death beveger seg på synes jeg er litt rar, det virker som han er mer vanskelig å «kontrollere» enn War.  Jeg elsket den første Darksiders, men når jeg prøvde dette så var det ikke helt i min smak. Jeg klarer ikke helt å beskrive grunnen til hvorfor jeg ikke likte det, men det bare appellerte ikke til meg.

Jeg spilte dette spillet på xbox 360 som sagt ovenfor, men det kan hende spillet er enklere på ps3.
Du får spillet
«HER»

Selvfølgelig er du veldig glad i «Hack n’ Slash»-spill så kan Darksiders 2 være noe for deg :) 

Categories: Nerdgasm | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

