Catch me if you can :)

Hmm, er vel kanskje på tiden å skrive dette på bloggen min også.. Så.. ehm.. ja.. Jeg har planer om å slutte å røyke.. Ihvertfall prøve, jeg kan ikke akkurat si at NÅ slutter jeg og så føler jeg meg som en tosk om jeg ikke klarer det.. Jeg røyker forresten Rød Prince, og har hørt at det er en av de som er værre å slutte med siden de er så sterke.. Men vi får se.. ;)

Så jeg prøver å gå over til snus, nærmere sagt skikkelig jentesnus.. Som dere ser til venstre så er dette den snusen jeg bruker, snille Lasse min som sier at den er ganske «bra» :) Han kjøpte den også til meg, siden jeg ikke hadde så mye penger.. *GLISE*

≤ψ≥

Så..ehm…  Mange har mye meninger om jenter som snuser. Det jeg mener er om jenter snuser minisnus som jeg gjør så gjør det ikke noe :) Og denne snusen som smaker lakris er kjempe god! Hvis du liker lakris da ♣  Er forskjellige smaker. F. eks eukalyptus, sparemint og sånne ting.. Så finnes i forskjellige størrelser også. F.eks large, long og mini.. Jeg har veldig liten overleppe så jeg kan liksom ikke bare begynne med en large siden det ville sett teit ut på meg, men jeg vil prøve andre smaker for moroskyld da :)

θ

Jeg har prøvd flere forskjellige snus. Noen likte jeg noen likte jeg ikke så godt. Kan like gjerne nevne dem^^

  • Catch Dry Licorice
    • Den var faktisk ganske bra, vurderer å kjøpe meg et tårn av den isteden for den jeg bruker nå.. *tenke tenke*
  • General Portion
    • Ikke min smak altså, og syntes den rant fort..
  • General Sterk Portion
    • Hvertfall ikke min smak! FOR STERK for min del..
  • Mocca+ Mint
    • Er ikke fan av mint smak, da vil jeg heller ha vanlig snus smak..xD
  • General Mini
    • Kan gå:)

Har dere noen forslag til mini snus jeg kan prøve?
Snuser noen av dere?
Isåfall hvilke snus typer?

 

Categories: Oppdrag | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

