Nekrofili- Mørketall?

Dette er noe jeg aldri hadde trodd skulle skje.. Politiet i Sverige funnet et komplett skjelett + mange andre deler av skjeletter i en leilighet som ei 37-år gammel dame bor i. Noe som jeg synes er kjempe skremmende!

Sitat fra Dagbladet.noPå stuegolvet lå et komplett menneskeskjelett, samt en mengde kniver. Videre lå en rekke hodeskaller i plastposer, andre knokler ble funnet i pappesker. I tillegg oppbevarte hun bilder av døde trafikkofre, hadde låsekode til et likhus, en CD døpt «Nekro» og et tekstdokument kalt «Min nekrofili», skriver Göteborgs-Posten.

Dette er ekkelt, uhørt og kvalmende at det eksisterer mennesker som tenner seksuelt på skjelett. Og at de har funnet bevis på at de har blitt «brukt» til seksuelle gjøremål.

Sitat fra VG.no«Jeg har vært nekrofil hele livet, fra tidlig barndom. Mine tidligste minner handler om forskjellige saker som har med døden å gjøre», skriver kvinnen og fortsetter:«Da jeg kom et stykke inn i puberteten, så gikk det hele ganske naturlig over til en ren seksuell attraksjon av døde mennesker».

«Noe jeg har lyst til å gjøre, er å grave opp en grav som er noen år gammel. Selve handlingen å grave opp graven vil være seksuell, for deretter å åpne kisten og elske med den mumifiserte kroppen.» 

Når jeg nå sitter her å leser om alt dette så vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke.. Jeg får helt.. *STOPP* det er det eneste det sier i hodet mitt. Stopp å les dette.. Ikke les mer.. Hører hodet på meg? Nope, det gjør det ei!

˜∞Ξ∞˜

Dette er bare sykt! Jeg hører folk sier ikke døm før du kjenner dem.. Men jo, jeg dømmer! Og jeg vil nå dømme hardt!

Jeg håper den dama aldri kommer ut, jeg håper ho bures inne veldig lang tid! Det ho gjør er perverst og motbydelig. At noen klarer det er sjokk nok for meg! Jeg fortalte mammaen min hva jeg leste om og ho spurte «Kan jeg få kaste opp nå?».. Det sier vel for faen sitt?

Jeg vil ikke legge ut bilder av noe av dette fordi dette er bare kvalmt!

˜∞Ξ∞˜

Jeg tror også det er flere der ute som er nekrofile.. Noe som egentlig er skremmende siden alle skal begraves en dag.. Når jeg tenker på det så har jeg litt lyst til å bli kremert isteden for å bli gravlagt..

 

Categories: FREAKY! | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

