Jenter som gamer?

Så, jenter som spiller? Ikke snakk om «jente» spill, men såkalte «gutte-spill». Som f. eks Call of Duty (CoD) eller World Of Warcraft (WoW). Jeg har selv spilt begge spillene på regelmessig basis. Så ja, vi eksisterer! Virker ikke som alle i disse spillene veit det.

I WoW når jeg sa jeg var ei jente, så fikk jeg alt jeg ville ha. Både ting i spillet og ting som kostet penger utenfor spillet. Der er de helt gale etter jenter som spiller. Virker som vi ikke eksisterer egentlig. Jeg har sluttet å spille WoW fordi det ble for lang tråkig. Så guttene jeg snakket med får finne seg andre jenter å gi ting til. Eller rett og slett plage ;)

I CoD så spiller jeg med forskjellige personer hele tiden, nesten aldri samme personer. Og som regel er de gutter siden jeg kan høre de som har mic at de er menn. Og jeg har fått påpekt at jeg er dårlig flere ganger. Selv om jeg «dreper» flere av dem i løpet av en kamp. Jeg har ikke spilt CoD på en stund så er jo ikke like «god» som jeg var når jeg spilte veldig ofte, men jeg gir meg ikke.. Selv om de slenger så mye dritt at jeg er kjempe dårlig og jeg kunne like godt bare gå å henge meg selv! Skjønner ikke hvorfor mange tar dette spille så alvorlig..

∞♥∞

Og det som står på bilde jeg la ut.. En gamerjente kan være begge! Ho kan kle seg opp for å ta bilder av seg selv siden ho gamer, og ho kan sitte å game i et par joggebukser og t-skjorte. Men hvorfor skal man være begge samtidig? Det er vel ikke nødvendig? Tror ikke kjæresten min synes det er så fryktelig nødvendig hvertfall :) Hvis ikke får han si ifra ;)

ω

Hva mener dere da? :)

Categories: Gaming | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

