Gremlins (1984)

Gremlins er en «cult» film fra -84. Min søster så den når ho var liten og dette er hva ho sa når jeg nevnte gremlins:)

«Jeg synd gremlins er gørskummelt! :P:P jeg så det da jeg var liten, spør mamma om det :P:P
Hadde mareritt i minst 2 uker etter det :P:P
Jeg kan muligens se det midt på lyse dagen, mens sola skinner og fuglene kvitrer :P:P«

Jeg har selv sett Gremlins og jeg synes det er en genial film! En film som er skikkelig skummel for de som har sett den når de var små! Eller en film som bare er generelt bra når man ser den for første gang når man er litt eldre :)

Gizmo er kjempe nydelig, men det er noen regler
*No food after midnight
*No water
*No bright light

Enkle regler sant?
Men de reglene brytes så skjer det noe.. MEN du må se filmen fordi jeg skal ei fortelle noe!:)
Uansett, så anbefaler jeg filmen virkelig! :)

 

Categories: Reviews | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

