Helgen var super!

Lørdag: Da var vi på kino med Vegard og Layla, utrolig kos! Vi var på Twilight: Breaking Dawn pr 2. Og de som ikke har sett den, som har enten lest bøkene eller sett de andre filmene bør komme seg på kino fortest mulig! Det var utrolig sykt å tenke på at dette var det siste filmen. Men fy f@!n og den var bra! Jeg ble sjokkert, trist og kjempe glad igjennom filmen. Angrer ikke et sekund på at jeg så den :)♥ Etter vi hadde sett filmen dro vi hjem til mamma, mens Vegard og Layla hentet ho lille :) Vi  kom hjem til Mamma, der satt brått Anette og Ronnie! Jeg klarte ikke la være å si noe annet en «HAH».. Ikke spør meg hvorfor jeg sa det.  Her hjemme var det hvertfall uansett nesten full fest! Jeg og Lasse fikk endelig dratt etter mye klemming av søstra mi..

Da vi endelig kom hjem til Layla og Vegard så fikk vi hilse på ho lille. Helledussen å nydelig den jenta var. Smilte fra øre til øre! Var også veldig deilig å se hvor flink Lasse var når han lekte med henne ;) Ble ikke der sånn alt for lenge så vi sovnet greit seint den kvelden også,  men ikke for sent fant jeg ut :)

Dagen i dag har gått relativt kjapt synes jeg! Først ble jeg vekket av en veldig ivrig Lasse som nærmest kysset meg våken(♥) og snakket om at søstra mi trengte ost til pizza’en..  Så vi sa jo selvfølgelig ja til det da. Men gadd ikke helt å reise oss opp før rundt 1t etterpå.. Dro hjem til Anette med ost og farris. Det trengte hvertfall søstra mi etter den kvelden som var i går.

MayLiss og mamma skulle ut å gå etter vi hadde spist smørgostårta(?) og da dro jeg og Lasse til Nordby for å titte litt:) Da fant jeg disse tingene:

Fra høyre: 8gb minnepenn fra Clas Ohlson, genser fra H&M, pyntesopp fra SIA og gammel sopp fra Søstrene Grene:)

Categories: Shopping | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

