Plan for hælja!

Jeg og Lasse har noen fine planer for helgen :) Fredag skal vi ikke noe spennende, da skal vi se på serier som vi ikke har fått sett alle episoder av. Og på lørdag skal vi til Særp og se på ZombieWalk, det kan bli morsomt. Senere på lørdag skal vi også på kino, Twilight Breaking Dawn part 2:) Siste filmen i Twilight Sagaen. Blir veldig rart at det er da over etter det. Akkurat som siste filmen til Harry Potter..

Søndag er enda en sove dag..xD

∞♥∞

Jeg har vært fan av Twilight siden litt etter det kom ut, og jeg synes det er helt genialt. Filmene er jo ikke som bøkene så jeg setter de liksom vær for seg. Vil ikke sammenligne selv om mange «blodfans» gjør det. Men de får skylde seg selv!

∞♥∞

Den ZombieWalken i Særp på Lørdag håper jeg blir bra altså! Ikke bare sånn noen personer som kler seg ut litt liksom.. men noen som virkelig tar det helt ut! Vi får nå se da, blir jeg skuffa så blir jeg det :)

Uansett så er det kjempe koselig at jeg og Lasse har litt planer for helgen :)

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

