Make-up the Mudkip way!

I dag fant jeg ut at jeg skulle lage en video mens jeg sminket meg. Og det ble ikke helt som jeg forventet meg, men det gjør ikke noe xD Så dere får kose dere med denne videoen, så går jeg å graver meg ned!

Det jeg nevnte i videoen angående gel-eyeliner, så er det forklart mer her:

  • Bruk hårføneren på gel-eyelineren til den «smelter» og blir kremete igjen.
  • Er det som er rundt av glass så kan du sette den i microbølgovnen i ca 30-60sec. Noen kan ta lenger tid!
  • _IKKE_ put noe av metall inne i microbølgovnen! Da sier det _PANG_!!

Det vil ta ca 4uker til den tørker igjen, hvis du ikke lar den står åpen da..;)

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

