Gordon Ramsey: Behind Bars – Review

Nå sitter jeg å ser på Gordon Ramsey: Behind Bars og akkurat for øyeblikket er det ganske interessant! Han vil at de innsatte skal jobbe og gi tilbake til omverdenen. Og det synes jeg er kjempe bra. Og selv om det finnes mange som kanskje ikke er enig med meg. Jeg var veldig sånn før at i fengsler skal det være hardt og de skal bare sitte der med brød og vann. Jeg føler fortsatt det for Kommandør Suppegjøk og andre som er som han, men de andre skal ut en gang og da må de kunne leve i samfunnet. Og da hjelper det å kunne lage mat. Eller hvertfall vite hvordan det er å jobbe for pengene.

Ramsey sier at han at han ikke visste at de var så dårlig til å lage mat at de ikke kunne lage eggerøre engang. Selv om de fleste der sikkert ikke har lagd så mange måltider så burde man vel kunne lage eggerøre? Vent litt, kan jeg? Anyways..

Første de skal lage er cupcakes, og det var mye latter i førsten. Litt morro!:) Mange av cupcake’ene ble faktisk kjempe bra og jeg ville gjerne ha kjøpt noen av de!:)
Ramsey valgte ut hvem han ville ha med i «gjengen sin» og så måtte de spise på kjøkkenet. Da fikk han ene ikke sausene sine og de friket for han og han gikk tilbake til cella si. Endte opp med krangel, heldigvis fikk Gordon roet de ned:)

Han prøvde også å lage mat til hele fengslet, og det er jo interessant.. Det er tross alt 800 innsatte der. Og de må lage forskjellige retter.. Vanlig, halal, vegetarianer og veganer retter det er endel forskjellige. De innsatte virket fornøyde, og det er jo bra.

Men alt kan jo skje når du er i et fengsel, som at de stjeler mat eller redskaper..  Siste vi så i slutten nå var en potetskreller borte. Finner de den?
Så jeg vil da si at Første episode gjør at jeg vil se resten også! ♥

Categories: Reviews | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

