Pokémon?

Sikkert ikke kjempe spennende for de fleste her, men siden bloggen heter MiniMUDKIP så føler jeg det er på sin rett at jeg sier min mening om denne saken:)

♥∞

En stund (les:hjernevasking) så var det bare 150 Pokémon som eksisterte i hodet mitt, men jeg føler nå at det var jo når jeg var mindre det bare var 150stk. Nå er det over 600stk. Så tenker på at i den virkelige verden så finner vi nye arter hver dag. Så hvorfor skulle det ikke være flere i Pokémon’s verden? Fleste av mine favoritter er jo fra første 150, men det er jo fordi jeg vokste opp med de. Så jeg lager et lite bilde av mine favoritter^^

  1. Sandslash – Pga det ligner litt på en pangolin, og så vidt jeg ha lest at den er «tatt» ifra det dyret :)
  2. Charmander – Liten drage med en flamme på haletippen, hva er det ikke å like? + at første episoden med den med var nydelig!♥
  3. Snorlax – Gigantisk og sovende sak, bare nydelig!
  4. Mudkip – Den liker vann og er kjempe nusselig:)
  5. Haunter – Spøkels!♥
  6. Shinx – Første pokemon jeg hadde på DS’en min :)
  7. Psyduck – Vandrende hodepine!
  8. Dragonite – Nydeligste dragesaken noen sinne!♥
  9. Cubone – En rar fyr med en hodeskalle utenpå hodet!
  10. Venonat – Rund, fluffy og lager søte lyder! ♥

Jeg har alltid hatt Dragonite som min absolutte favoritt, den er jo skjønn! Jeg har også en liten nerde-bamse som er Dragonite. Så jeg er litt nerd noen ganger. Kanskje jeg skulle vist dere nerde-bamsene mine?

Jeg digger pokemon, de er kjempe kule! Jeg har sett den første filmen minst hundre ganger. Det er flere filmer, tror jeg har har sett de fleste. Kan ikke si at jeg har sett alle, er ikke sikker. Uansett, en jeg kjenner kan hele pokerappen utenatt og det er kult! Så her, kos dere med den.

Må bare legge til denne, fant den på en kommentar på youtube :)

I asked a kid «Squirtle,Bulbasaur or charmander?»
He asked «what are they»
I said «the first 3 starter pokemon»
he said «no they are not, that would be tepig, Snivy and oshawatt»
I then beat him round the head with the original gameboy while it was switched on with pokemon red version inserted with trainer battle music playing
his father witnessed it and said «I warned him what would happen if he said those 3»

Categories: Nerdgasm | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

