Windows 8

Nå har Windows 8 kommet ut! Koster 249,- som et lansering tilbud. Jeg fikk Windows 8 av mammaen min, eller lånte penger til det. Er ikke sikker!  Uansett, hittil så synes jeg Windows 8 er fantastisk, oversiktlig og jeg kan rast formatere dataen uten noen problemer. Jeg liker virkelig den nye «startsiden» og «apps» som du kan legge der.

I mitt lille nerdete hode så er den små sexy. Temaer som man kan velge mellom og masse forskjellige farger. Det synes jeg er veldig fint. Litt mer personlige valg og ikke bare bakgrunnen.

Hvorfor kjøpe Windows 8?

  • Raskere oppstart
  • Enklere å formatere (synes jeg)
  • Flere valg innen temaer,farger
  • Billig

Hvorfor ikke kjøpe Windows 8?

  • Mye nytt, så må lære seg endel nye ting

Og jeg skal si at så fort jeg så at Windows 8 hadde kommet ut å man kunne kjøpe det, så ville jeg ha det. Fordi jeg syntes det så bedre ut enn Windows 7. Og så helt ærlig, så var Windows 8 mye bedre!  Løp å kjøp:)

Noen andre her som allerede har kjøpt/lastet ned Windows 8? =)

Categories: Reviews | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

