OHMAGAAD! Jelena is OVER!

Ok, så den store nyheten nå er at Selena Gomez og Justin Bieber har gjort det slutt.. Aww, poor you! De har vel følelser som normale folk? Og det vil også si at de kanskje ikke har følelser for hverandre lenger. Sånt skjer, men det er for f@!n ikke verdens undergang er det vel?

Det jeg kanskje må tenke på er at jeg nå henvender meg til «belibers» som er gale!

Lånt fra: http://perezhilton.com

Jeg så jo bare hvordan de oppførte seg i Oslo når han var der. Og jeg forstår ikke helt hvordan det skal gå når han skal ha konserter her.. Aaanywaays, det er slutt mellom de. Og som jeg har nesten klart å lese meg til så vil Justin Bieber ha henne tilbake. Og han har ikke gitt opp håpet. Det er søtt bare fordi det er søtt♥

Så hva synes alle andre om dette bruddet da?

Categories: Randomz | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

