Familie kjærlighet!

Noen ganger får jeg det i meg å skrive om mamma, ikke fordi at det skulle være noe galt å gjøre det! Mammaen min har alltid passet på meg, alltid vært der om jeg trengte noen å snakke med. Mamma er rett og slett BEST! Ho er glad i meg uansett hva jeg gjør og uansett hva jeg sier så er ho her for meg!

Noen ganger så snoker jeg. For å finne sånne ting som jeg fant nå, gamle bilder eller lignende. Og denne gangen fikk jeg «Jackpot» ♥
Mamma er ho til venstre hvis dere lurte ;)

Når jeg finner sånne bilder av mamma, så ser jeg hvor lik mamma jeg faktisk er! Og jeg er veldig glad for å på en måte se fram i tiden, siden jeg er så lik mamma så kanskje jeg er så heldig å er så pen når jeg er over 50år! hihi..

Jeg har også filmet en liten video dedikert til min geniale søster!:)

♥ENJOY♥

Categories: Løw stuff | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

