Erlandsen i Gågata

På Torsdag var det til frisøren med søstra mi og mamma, etter vi var ferdig gikk vi på Erlandsen i gågata. Erlandsen er et konditori/cafe der de gir jobb til som har et handikap f. eks down syndrom. Det synes jeg er kjempe bra og jeg så de ansatte koste seg skikkelig på jobb! Og det er jo kjempe viktig :)  Alle tok rekesmørbrød og det var utsøkt! Veldig mye mat, så jeg klarte ikke spise opp alt.. Men fantastisk mat!

Du kan velge om du vil ha majonesen på brødet eller om du vil ha det ved siden av. Jeg valgte å ta det ved siden av.. Dumt valg:P De har forskjellige typer kaffe også. Jeg bestilte latte som vanlig og den var kjempe bra! Det var hyggelig service og koselige folk der!

Gir Erlandsen terningkast 6!

Categories: Reviews | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

