Anti-Norwegian?

Jeg skriver dette fordi jeg har lekt meg litt rundt på internett angående hva personer føler angående Norge og dette lands beboere. Jeg vil si at jeg synes Norge er et relativt bra land, men har sine minus sider f. eks

  • Bedre fengsler enn eldre hjem (de fleste i dette lands mening)
  • Har ikke aktiv dødshjelp (min mening)
  • Idiotiske regler angående toll og tollgrense (1kartong sigg eller et tårn med snus? Herregud!)
  • Dårlig utvalg på jobber (må ha erfaring for å få erfaring)
  • NAV er et diskriminerende sted!

Der er hvertfall noen av de grunnene jeg kunne komme på dette tidspunktet. Og så tilbake til hva jeg har lest på nettet. Mange skriver at Norge er et dårlig sted, et sted som er kjempe dyrt og folka som bor i dette landet er arrogante og egoistiske. Til svar sier jeg da: Alle land har arrogante og egoistiske folk! Sorry, men sånn er det bare!

Jeg vil heller bo her enn f. eks USA der man ikke har så mye skatter og allikevel er helsesystemet helt FUCKED! Der en jeg snakket med måtte ut med 120k dollar for et blindtarmsoperasjon! Det er mye altså, bare fordi han ikke hadde penger/ forsikring så fikk ikke han den operasjonen han trengte. Det er kvalmt det!  Selvfølgelig USA har sine positive sider. ( Ikke det at jeg kommer på så mange nå)

Og jeg leste også dette: http://www.topix.com/forum/world/norway/TMQKLDC61HK0GEG9V
Der er det noen som sier at norske jenter er gale og at alle jenter i Norge er sånn. Skal man ta alle over en kam? Er det ikke det man ber at vi ikke skal gjøre med utlendingene? Og nei, for å gjøre det helt klart. JEG ER IKKE RASIST! Jeg bryr meg ikke hvilken farge du er eller hva du tror på, men er du et rasshøl så er du det. Ferdig med den saken. PUNKTUM! FINALE!

Jeg foretrekker å bli kjent med personen før jeg dømmer de. Jeg har venner som er muslimer, hekser,kristne og ikke-troende. Så jeg tror på mangfold, og alt det som skjer i Norge nå synes jeg er helt på snurr. Ekstrem-islamister som vil skyte rundt som gale? Kristne som har hengt seg fast i en måte å være på som hører til i 1912? Eller kanskje hekser som kaster «forbannelser» på andre mennesker. Så take your pick!

Så dette ble enda et innlegg som jeg skriver bare for å skrive fordi jeg må få det ut fordi jeg vet ikke hvor ellers jeg skal få det ut..

Btw hvor får man tak i tøv i Halden?xD

JAUDAGAUDA!

Categories: Ventiliering | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

