WOW!?

I dag så jeg ei dame som skrev på facebook at hun så etter en rosa DSi fordi datteren hennes hadde prøvd å vaske denne lille spillemaskinen med vann og logisk nok så ble jo denne da ødelagt. Jeg fant ut at siden jeg ikke bruker min DSi så kunne ho få kjøpe min. Jeg skriver til henne og ber henne komme med et bud. Ho sier selv da at ho ikke vet hva brukt prisen er på denne. Jeg sier først at ho kan få den for 450kr. Så hva tror dere skjer? Joda, ho pruter oppover.. Så jeg solgte DSi’en min + cover + et pokemon spill til 600kr.. WOW! Det er egentlig en veldig bra pris synes jeg! hihi..

Kanskje jeg skal rydde rommet mitt og se om jeg finner mer jeg kan selge..;) Selv om jeg tror at det ikke er så mye der inne jeg kan få noe for..xD hehe..

˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜♥˜

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

