Fabian – Resturant & Pannekakeri

I dag fikk fikk jeg endelig besøkt den nye restauranten i Halden som jeg har hørt litt om. Og jeg vil nå uttrykke min mening om den, men husk at den fortsatt bare er i startfasen :)

Utseendet på maten du får har jo veldig mye å si og jeg synes utseendet var helt fantastisk! Smaken var veldig god også, men jeg synes kiwi’ene var litt vell myke. Jordbæret hadde «svake» punkter som gjorde at det så ut som at det var litt dårlig.  Pannekakene var heller ikke spesielt varme når vi fikk de. Terningkast 4

Utvalget på pannekaker var heller ikke så bra, så vidt jeg husker riktig så var det bare tre forskjellige å velge mellom. Det er litt vel lite, men de er jo som sagt i startfasen av denne bedriften. De burde også opplyst om hva slags pannekaker vi fikk. Siden vi så forskjellige typer pannekaker mens vi satt der.  Søsteren min sa noe bra når vi satt der at det skulle vært valg over hvor mange pannekaker du ville ha etter hvor sulten du er. Og det syntes jeg var en god ide!

Kaffe Latte er noe jeg som regel liker og selvfølgelig med hasselnøtt sirup i, men du smakte ikke mye av denne sirupen i kaffen. Noe som jeg syntes var utrolig dårlig! Selv om den smakte litt for lite av det så gir jeg den: Terningkast 5

Dette er et sted jeg kunne tenkt meg å dra senere for å se om de har fått flere forskjellige pannekaker! Men jeg er nesten fornøyd med stedet! Så anbefaler å ta seg en tur å prøve ;) Alt i alt så gir jeg denne restauranten: 4+

Categories: *Ingen Kategori* | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

