Min Halloween 2012

I skrivende stund er det fortsatt Halloween så:

HAPPY HALLOWEEN!♥

I går fant jeg ut at jeg ville «hule»(?) ut mitt eget gresskar! Jeg synes det var en fin aktivitet å gjøre på en av de fineste dagene i året♥ Små barn som kler seg ut som «skumle» monstre. Eller vent? Det har vel kanskje død ut siden jeg var liten..xD Anyways, jeg synes fortsatt det er en fin tid! Når jeg en dag får mine egne små monstre så håper jeg at Halloween er tilbake på beina igjen og jeg kan kle de ut som søte, små monstre som de er:)

Jeg fortalte Lasse i dag at jeg ville gjøre det. Jeg tror han var litt skeptisk først, men når vi dro hjem til meg for å gjøre det. Så viste det seg at han likte å gjøre holde på med gresskaret. Noe som jeg syntes var kjempe koselig. Ikke akkurat det typiske par-aktiviteten, men morsomt var det! Det var godt å se han kose seg så ille med noe jeg hadde så lyst til å gjøre :) Så vil dere se hvordan det ble kanskje?

Glemte å ta før bilde så da får dette duge :)

Min kjære som gjør seg til ved siden av gresskaret som begynner å ta form =)

Begynner å ta skikkelig form nå!:D

Ferdig! Ble kjempe fornøyd, og er så glad for at Lasse ville være med meg å lage det! Så det er vårt første gresskar for begge to og vi gjorde det sammen. Det synes jeg betyr noe!♥

Hvordan var deres Halloween?:)

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

