MOAR snowz!

I går natt så kom brått lillebror inn i stua og begynte å preke om snø! Han tok bilde av snøen, lagde snø ball og synes det var fantastisk morro fordi han skulle legge det ut på nettet. Så jeg fant ut at jeg skulle gjøre det samme, men så la jeg merke til lille Ingus lå nede på stolen til Marita og da jeg skulle slippe han inn så var det veldig mye snø på trappa utenfor utgangsdøra. Da fikk jeg blod på tann og ville lage en snømann! Jeg tror jeg aldri har vært så ivrig på å få mer snø? Husker ikke akkurat nå da..

Her er ihvertfall snømannen jeg lagde!:D

Synes den var søt jeg!:)

I natt var jo den eneste muligheten jeg hadde til å lage årets første snømann før regnet stjal all snøen igjen!

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

