Lenge Leve Halden!

Så i disse dager har jeg fått opplevd at Halden er tilbake til seg selv igjen. Etter jeg flyttet tilbake til Halden i August i fjor så virket så stille, ingenting skjedde noe sted. Så denne helgen har det skjedd mye som jeg faktisk har fått med meg. Faktisk begynte det noen dager før helgen da en kamerat av meg kjørte meg ned til byen. Han fortalte meg at han hadde hatt noen som kjørte etter han og han hadde bremset. Heldigvis fikk ikke han noen skader på bilen etter han andre kjørte på bakdelen på bilen.

Og natt til lørdag ble en dude jeg kjenner hentet av snut pga fyllekjøring. Vel og merke av 9 politibetjenter. Det er endel liksom!

Så i natt var det jo drama på Stenerød som jeg også kjente noen som var der. Hjelpes! Mye som skjer! Men det er jo litt morsomt å se at Halden er sitt gamle jeg. På en måte. Fikk høre hele historien av en kamerat istad så ja..  Heldigvis så har alt det drama ordnet seg nå :)

Eneste som mangler nå er litt flere biler nede i byen og flere som møtes så vi kan få tilbake det fine «samles rundt bilen» -miljøet tilbake!

Lånt fra TV2 sin side passer ikke helt godt til siden dette er fra Skjærtorsdagen!
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00957/streetmeet-halden_957830i.jpg

Noen andre Halden-mennesker her som mener det samme?
Eller motsatt?

Categories: Halden-stuff | Tags: , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

