Dedikert til MayLiss<3

Den lille tiden jeg så deg, og på den lille tiden ble jeg glad i deg! Jeg så hvordan du fikk mammaen min til  å lyse opp.
Jeg er virkelig lei meg for alt som har skjedd og jeg synes du fortjener et helt eget innlegg på denne siden! ♥Nå er det du som trenger omsorg♥ *Sende deg en stor klem igjennom internett*

Hope At It’s Strongest

Hope is the thing that keeps us going
Hope is a poem without any words
Hope is what follows us everyday
Hope is the light that sparks our eyes

Hope that it will all get better
Hope that you will find love
Hope that people will be kind
Hope that you will stay alive

Hope is the strongest thing of all
Hope will allow us not to fall
Hope will rise against anything
Hope is like a fiery ring

Hope never stops
Hope is always there
Without it we would be lost
Without out it we would not care

Written by: Laura Random

Categories: Triste saker | Tags: , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

