Sleeping beauty?

Hver fredag så begynner helgen jeg er hos Lasse, og det er kjempe deilig å være der! Slappe av og kose seg med en film,men som regel er Lasse veldig sliten. Så akkurat denne fredagen sovnet han tidligere enn noen gang. Nemlig 21:48 sånn ca ihvertfall. Jeg har ikke noe spesielt mot at han sovner tidlig, men er litt kjedelig når det er så tidlig. Det jeg tenker på nå da er: Hvorfor i svarte bryr det meg at han sovner tidlig, når han er så nydelig når han sover? Så unnskyld kjære, men du er så søt når du sover :)

Han er så nydelig! Min søvnige forlovede ♥

Åja, jeg har ikke skrevet på bloggen at jeg er forlovet jeg.. hihi.. Så kan jo bare skrive kjapt hvordan og når han gjorde det!

Så det er 16.oktober og Lasse har nettopp fått gavene sine. Jeg gjemmer meg under dyna siden han skal finne fram gaven til meg. Han går ned på et kne foran senga, noe som jeg selvfølgelig ikke legger merke til. Jeg kryper bort til han og han spør: «Har du skjønt det?» og jeg skjønner det fortsatt ikke. Helt til han sier navnet mitt. Jeg ødelegger det hele ved å få latterkrampe..:( Men han spør meg om jeg vil gifte meg med han og mitt svar var selvfølgelig JA! Så ble det endel grining fra min side og så ble det enda mer da vi så på PS, I love you på tv’en..

Ringen jeg fikk:

Categories: Løw stuff | Tags: , , , , , , , , , , | 4 kommentarer

Innleggsnavigasjon

4 thoughts on “Sleeping beauty?

  1. Så utrolig hyggelig å lese! Gratulerer så mye med forlovelse og kommende giftemål :-)

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

