Merkverdig dag i Oktober

I dag har det vært en rar dag! Først dro jeg ned på NAV som vanlig står de på bakbeina når jeg dukker opp av en eller annen grunn. Men ho skulle sette meg opp på sånn jobbsøker kurs så får vi se! Jeg hadde håpet på at jeg fikk litt hjelp, men eneste var at ho skulle sette meg opp på sånn kurs og ringe en som heter Bjørn angående lærling greier. Det som er problemet at det er nesten umulig å finne lærlingplass til en som ikke får noe støtte fra staten for å få ferdig utdanningen. Nei,det skal ikke være enkelt i denne verden når man helst skal være *biip* og *biip* for å få hjelp fra NAV! jaja, samme faen! les heller nedover!:D

Tok litt høst bilder også! :-D

Nydelige høst dager ikke sant? Jeg stor koste meg der jeg gikk igjennom parken! Folk så på meg som jeg var gal siden jeg tok bilder av alt jeg kunne..  Og jeg gleder meg som et lite barn til snøen kommer!

˜*˜*˜*˜*˜*˜

Senere så jeg en oppdatering på facebook fra Tathariel «Himmelen er nydelig ferskenfarget, vinden er varm, og det SNØR?!?!?!
Jeg skjønner ikke noe jeg… *lager store øyne og vandrer meningsløst rundt…*»

Selvfølgelig når noen skriver sånn så titter man ut, og der så jeg akkurat det samme som henne, men ikke noe snø. Jeg løper ut på verandaen og ser snøen komme hitover i en voldsom fart! YAY!  Uheldigvis så varte det bare i 2 minutter eller noe.. Fikk tatt bilder av himmelen hvertfall!:)

Litt bevis på at det faktisk snødde/haggla..xD

Categories: Ute | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

