Helgen i Uddevalla

Så min søte mamma har ei venninne i Uddevalla som hun ikke har sett på 35-40år, så hun spurte Lasse om vi kunne kjøre henne dit. Og selvfølgelig kunne vi det! På fredag skulle vi også montere de nydelige lyktene jeg kjøpte til min kjære til 1års dagen vår^^ (selv om hans gave toppet alt jeg kunne tenke meg. Forteller dere om det i et eget innlegg!) Etter mye om og men fikk vi (les: Pappa og Lasse) koblet riktig og de nye lyktene var fast montert. MEN et stort forbanna MEN, vi fant da en annen feil, nemlig luftmengdemåleren eller noe hadde dårlige ledninger. Så da tenkte vi måtte på skroten på lørdag for å finne ny, men skroten var stengt! Så det blei ikke noe av..  Så siste mulighet, gå til pappa og spørre om vi kunne låne bilen hans og takk gode gud det fikk vi! Så da var det i en Mitibuchen bil vi kjørte ned til Uddevalla og her er noen bilder:)


Mamma og MayLiss var så overlykkelige når de så hverandre! Og det var kjempe koselig, jeg tenkte at jeg kunne filme når de så hverandre for første gang etter så mange år, men det blei ikke noe av siden ho brått dukka opp ;) Mamma blei der fra lørdag til søndag, så den kvelden skulle være min og Lasse sin kveld med leiligheten for oss selv og greier. Men jeg blei jo syk.. Men helgen var perfekt uansett, min forlovede passet så utrolig godt på meg!<3

Søndagen kom å vi måtte hente mamma, og tro meg ho var utslitt så fort ho satt seg i bilen.. hihi..  Så turen hjemover var stille..xD

BTW: På vei hjem på lørdag så kjørte vi forbi ulykken som hadde skjedd i Hellekleiva.. Og vi kjente føreren i Volvo’en.. Heldigvis overlevde han!

Categories: Familie | Tags: , , , , , , , | 3 kommentarer

Innleggsnavigasjon

3 thoughts on “Helgen i Uddevalla

  1. For en hyggelig gest mot din mor, og hennes vennine.

  2. Anette

    For et herlig bilde av gjensynsgleden! :D

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

