Tattoos<3

Min søster har tatt en veldig fin tatovering i dag^^ Mamma måtte hive seg på sykkelen for å dra ned å holde hende i hånda, men ho endte opp med å ta noen bilder! Så her er litt fra mobilen til mamma..:) Så husk at det er mamma som har tatt alle bildene! ;)

Dette er herved en av de fineste tatoveringene jeg noen gang har sett!

Jeg skal jo ta fler jeg også, jeg må bare finne ut en lur ide om hvordan jeg skal lure pappa..xD haha..

Categories: Familie | Tags: , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

