Skogstur med Lillebror

I dag skulle jeg bare ut en liten tur å ta bilder av bladene fordi jeg synes jeg trengte å skrive et skikkelig høst-innlegg. Så jeg vandret ut og fant jo de bladene med masse farger. Etter en liten stund så dukket lillebror opp og lurte på hva jeg drev med siden jeg gikk ut døra :) Han spurte meg om hva jeg drev med, så jeg sa jo det som det var at jeg tok bilder til bloggen. Han foreslo at jeg skulle gå ned til skogen å ta bilder der, spurte om han ville bli med og det ville han..:) Så ta var det en ny tur ned til Remmenbekken med lillebror<3

Lillebror tar av når han skal «leke» rundt bekken, og prøv å overse at jeg driver å ler! Er ikke noe rart at jeg holdt på å dø av latter av det lillebror drev med og hva han driver å sier..xD

Har  vi hekser i Halden?

Fant vi åstedet til et duemord?

«Strike a pose»

AWESOME POSSOM!

Lillebror og meg..:D

Categories: Ute | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

