May the winter come

Det er noen grunner til jeg gleder meg til vinteren, men det er også en forbaska stor grunn til at jeg ikke gleder meg også! Så jeg tenkte jeg kunne ramse opp noen av de fordi jeg vil høre hvorfor dere gleder/gruer dere til vinteren :)

Pros:

  • Stillheten
  • Klare korte dager
  • Leke i snøen
  • Stillheten
  • Kosekvelder

Cons:

  • KALDT!

Det at det er kaldt er den eneste forbaska grunnen til at jeg gruer meg, det er jo noe dritt! Men uansett er det mer bra om vinteren.. tror jeg.. Ehm, nei.. Der tok jeg virkelig feil! Fordi det er sølete, masse salt og dritt! Selv om vinteren er fin når den er helt hvit og det er snø overalt.. Men 99% av tiden vil være æsj og dritt!

Men hva synes dere om det da?
Snøen,slush’en og dritt?

Categories: *Ingen Kategori* | Tags: , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

