Gale Politikere i Halden By!

Hei, små og store lesere:)

Mamma begynte å lese en artikkel i HA (nett versjon) for meg og jeg ble sjokkert! Spesielt over en ting. Nemlig denne, utlyst med rosa!(<3)

Det er ikke det at de andre tingene på listen ikke bryr meg, men akkurat denne gjorde meg forbanna! Har ikke Halden politikerene tenkt på at vi har «små» jenter som nettopp har fylt 18år som går hjem alene fra byen? Eller skikkelig små jenter på 16år som sniker seg ned i byen og må kanskje gå hjem midt på nattaen? Tror virkelig disse politikerene at vi ikke har gærne folk i Halden? Jeg kan banne på at vi har farlige folk som voldtar små søte jenter som er fulle og går hjem fra byen!

Jeg vet selv hvor jævlig skummelt det er å gå hjem fra byen midt på nattaen! Og det er møkka skummelt! Hvorfor vil dere da slå av disse «trygge» lysene midt i nattan?! Hvorfor vil dere gi voldtektsmenn en sjanse til å bare gripe tak i en søt lita jente, så han kan få det som han vil?

Ja, jeg vet dette bare er et forslag! Men uansett.. TENK PÅ HVA SOM KAN SKJE!!!

Så hva mener mine lesere om det?

Categories: Ventiliering | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

