På tur i Plankebyen:)

I dag skulle mamma på sånn greie i Fredrikstad og da blei det jente-tur med mamma, meg og søs:) Var så utrolig koselig, selvfølgelig ble det endel shopping.. Eller ikke så mye man skulle trodd egentlig^^ Jeg fikk 3 skjørt,et skjerf og votter! *GLISE* Vil lage et eget innlegg til hva jeg kjøpte meg og sånn i senere i dag:) Her er hvertfall noen bilder fra turen vår^^

Fikk meg en lita venninne på turen også:) Ho kom for å leke, vi aka på sklia også.. Ned og så opp for å gjøre det en gang til, noe som var hysterisk.. Og når jeg skulle gå så ville hun ikke at jeg skulle gå.. Fikk hadeklem også<3 Kjempe koselig:)

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | 2 kommentarer

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “På tur i Plankebyen:)

  1. Anette

    Tjihihi!

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

