Høsten, vakre, klare dager!

Høsten er tiden for hjemmekos! Film, en varm armkrok og en bra film på tv’en<3

Dirty Dancing

Dirty Dancing (Photo credit: Wikipedia)

men for meg en høsten også en tid til å tenke på alt det jeg har gjort hittil i dette året. Så skal vi se.. Jeg har hatt to forskjellige jobber en på Blomsterland via NAV og som sommervikar på Borregaard i Sarpsborg. Jeg har også søkt på mange jobber ved siden av, men dessverre så er det ikke så enkelt å få jobb nå til dags! Selv om Norge har lav ledighets-et eller annet. Men jeg ser folk som ikke har jobb ofte, og hvor går man da? Jo, det er NAV det! Same shit, må man så må man dessverre. Så fort jeg har fått snudd døgnet mitt igjen så skal jeg få r*** mi ned dit så kanskje jeg får noe hjelp :)

Som jeg skrev helt først så er høsten en tid for film, masse filmer! Og til lørdag har jeg og søstra mi planlagt at vi skal se «Dirty Dancing» på blueray:) Og ha en skikkelig søster-kveld! Gleder meg som en liten drittunge! Og for de som er små og leser denne bloggen: Link til en side om Dirty Dancing
For meg og min søster er den filmen noe vi begge digger, og det skal jeg si deg er fader ikke noe vi oppdager ofte altså! :) Så vi begge blir salige i blikket når vi snakker om Patrick Swayze (R.I.P), han er så digg i den filmen at det nesten er freaky..xD

Jo, en ting til.. Hvis Lasse klarer å vekke meg i morgen og det ikke regner så alt for mye tenkte jeg meg ut på en liten tur ut å gå, kanskje ta noen bilder:) Jeg får se i morgen når han ringer for å vekke meg:)

ÅJA, en ting til.. Jeg har kjøpt en gave til Lasse til den dagen vi har vært kjærester i 1år og jeg har så sinnsykt lyst å bare skrive hva jeg har kjøpt her, men det kan jeg ikke.. Så den 16 eller 17.oktober får dere se hva han fikk i gave av meg:)

Charlie out!<3

Categories: fun stuff | Tags: , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

