Mounts/pets/achivements

Nå som jeg har begynt å spille WoW igjen så har det blitt lite blogging.. Sorry for det altså :) Helgen er det Gatebil igjen så da blir det nok nytt innlegg om det hvertfall :)
.-.-.-.-.-.-.

Etter jeg har spilt litt så har jeg bytter main, fra hunter til druid. Noe jeg føler jeg er veldig fornøyd med. Man blir passe lei av at pet’en gjør mesteparten av jobben.. og blablabla.. Synes druid er mye bedre fordi da kan man velge mellom tank, dps og healer.. Når man lvl’r så er man som regel dps :) Anyways..:P
.-.-.-.-.-.-.

Før jeg byttet ville jeg ikke bytte fordi da måtte jeg begynt på nytt med mounts,pets og achivements.. men når jeg så den nye patchen så ble jeg overlykkelig.. endelig kunne jeg bytte.. <3
Så her er meg nå:

.-.-.-.-.-.
En venn av meg in game som heter Wilfy han har et kult sverd eller noe som gjør at han blir en mount^^ + at han har en mini pet som passer til^^

Categories: Gaming | Tags: , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

