World Of Warcraft

En god stund spilte jeg World of Warcraft (WoW). Jeg spilte så fort jeg sto opp fram til jeg gikk å la meg. Så ga jeg meg en stund, nå har jeg ikke spilt på nesten 1år, men kjenner at jeg har veldig lyst å spille igjen. 28.september kommer det ut en ny utvidelse til WoW, nemlig Mists of Pandaria.. Og det ser veldig kult ut, så jeg må jo komme meg litt inn i spillet igjen før jeg gir meg ut på noe helt nytt :)

Hvis du ikke vet hva dette er så les her:  http://no.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft

Navn: Falhona
Faction: Alliance
Race: Draenei
Class: Hunter
Guild: Cult of the old ones
Server: Aggramar

Så i går lastet jeg ned spillet igjen og skal logge meg på senere i dag tror jeg:) Her er hvertfall cinematicen til Mists of Pandaria:

Categories: Gaming | Tags: , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Blogg på WordPress.com.

