Tatovering?

Fleste personer som har tatoveringer sier dette «Når du har tatt 1 så er du hekta». Gjett om de har riktig.  Jeg har nå hvertfall fire til jeg skal ha, eller vil ha da^^ hehe.. Jeg skal ikke si noe her om hva jeg skal ha fordi det vil jeg ha for meg selv, fram til jeg har tatt dem:)

Sånn som det ser ut nå så kommer jeg til å ha endel etterhvert, men vi får se..:) skal få ringt ho som tar tatoveringene mine snart også^^

Sist gang jeg la ut bilde av tatoveringen min så ble det mye kjas og mas angående hvem s0m hadde tatt den.. men ingen vet hvorfor den ser ut som den gjør heller.. Her er grunnene: For det første så rykket jeg flere ganger, og så ga jeg meg fordi det gjorde så jævlig vondt og den er teknisk sett ikke ferdig..:P

Så det så..:P

Categories: Ventiliering | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

