Fisketur igjen.. da så.. ehm.. ja..

Da var man på fisketur igjen! Denne gangen med både Lasse og Lillebror :) Synes det var kjempe koselig å ha med lillebror på tur^^ Er en stund siden sist han var med, sist gang var vel Skjærtorsdagen som snuten ødela. F@!NS J@!la snut altså! Men men.. Sånn gikk det!

I går kjørte vi oppover rundt kl 19:30 for å fiske. Lillebror drev å preka om at fisken gikk å la seg kl 22 og det var ganske morsomt siden jeg har fått fisk etter den tiden..xD

Jeg: 0
Lillebror: 0
Lasse: 5

Snakk om forskjell på hvor mange fisk man får.. Jeg selv ga opp fordi jeg syntes det var mer moro å holde Lasse med selskap:)  Lillebror var overalt og ingen steder. Han prøvde sluker,dupp og diverse andre greier.  Nå kommer hvertfall noen bilder!:D

Her er da de to raringene som jeg fisket med. De er noen skruer for seg selv for å si det mildt!

Kristian var en skøyer som bare presterte å skremme fisken isteden for å være stille.. :P

Lasse satt å stirra på den duppen som om den skulle hoppe opp å spise han opp ;)

.-.-.-.-.-.-.-.

Jeg selv drev å filmet eller tok bilder. Det ble jo tross alt en vlogg ut av denne turen også^^ Som vanlig snakker jeg om ting som kanskje ikke interesserer noen andre enn meg selv.. Vloggen kommer helt nederst i innlegget :)

Denne lille fisken hadde søren i meg slukt kroken, normalt sitter de jo bare litt fast i kanten av munnen. Skikkelig sulten kalles det tror jeg :)

Her er et lite bilde utover der vi satt. Skal si det er pent der altså! Skulle gjerne brukt mange kvelder der bare for å slappe av! :)

.-.-.-.-.-.-.

Categories: Vloggzorz | Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen et lite merke etter deg davel ;-)

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

